Tuesday 11 September 2012

PEMBONGKARAN SIAPA ANWAR II !!


Pada tanggal 16 Mei 2011  Anwar Ibrahim, penasihat PKR mantan Timbalan Perdana Menteri telah diperintah oleh hakim Mahkamah Tinggi untuk memebela issu diri atas tuduhan meliwat bekas pembantunya, Saiful Bukhari Azlan.

Bermakna, kali kedua Anwar dihadapkan ke mahkamah atas tuduhan sama(meliwat) yang juga bermakna Anwar seorang homosek.
Seperti biasa Anwar berhempas pulas,bersilat dan berkuntau untuk menafikanya. Tapi Allah maha berkuasa dan Allah menentukan  segala-galanya.
Para penyokong Anwar mengadakan sembahyang hajat, membaca doa bagi tujuan melindungi pemimpin mereka dari tuduhan meliwat. Lalu mereka menjaja cerita palsu bahawa dia, Anwar Ibrahim, telah menjadi fitnah. Bersegerala waktu itu rakyat mendengar hujah beliau kononya satu lagi konspirasi dan fitnah jahat umno.

Dengan tanpa disangka dalam masa yang sama Allah menunjukkan kekuasaaNya yang maha hebat. Sedang menghadapi tuduhan meliwat timbul pula video sex yang melibatkan dirinya dengan seorang pelacur dari Negara China.

Datuk Eskay bersumpah di masjid bahawa Anwar adalah lelaki dalam video tersebut. Seperti biasa juga Anwar tidak mahu bersumpah sebalinya menemplak wartawan yang menanyainya mengenai isu tersebut.
Mengapa Anwar penakut sangat untuk menyaman Datuk Eskay kalau benar beliau difitnah??

Dan mengapa beliau tidak menyaman Umi Hafilda yang telah banyak membuka rahsia peribadinya?

Oleh kerana para penyokong meminta Allah menunjukkan kebenaran dalam sembahyang hajat maka Allah makbulkan permintaan mereka. Allah telah menunjukkan bukti siapa sebenarnya Anwar Ibrahim itu.
Apakah beliau seorang pejuang Islam sejati atau munafik??

Dia pernah memimpin ABIM, beliau pernah menjadi imam, membaca khutbah dan disanjung tinggi oleh sesetengah pemimin Negara Arab dan ulama-ulama terkenal suatu masa dulu. Mereka kagum kerana beliau merupakan seorang pemidato yang super hebat, berani menentang arus dan meraga diri sebagai pejuang Islam.

Tapi sayang seribu kali sayang!!

Anwar rupa-rupanya menjadi Jekyll and MR Hyde, watak ManuSia split personality. Ditengah-tengah ribuan manusia dia menjerit “reformasi” dan disambut dengan teriakan gemuruh “reformasi” oleh pengikutnya. Dia diangkat dan dijulang sebagai hiro. Tetapi dibelakang para penyokong dia rupa-rupanya beliau sebenarnya seorang homosek dan menjadi pelakon dalam video sex dengan pelacur asing!!

No comments:

Post a Comment